×
TERMÉKEK
Írószer
Irodaszer
Tárca
Táska
Esernyő
Sapkák
Óra
Étel és ital
Szabadidő
Öngyújtó
Textil
Egyedi termékek
Környezetbarát
Reklámédesség
Háziállat
Lakásfelszerelés
Egyéb
Szurkolói kellékek
Karácsony
Be Creative
Exkluzív
Különlegességek
Technológia
Egészség
COVID-19
EU-ban gyartva
Akciós termékek
Your Choice
Ügyfélszolgálat
Kapcsolat
Visszahívást kérek
Hírlevél feliratkozás
Gyakran ismételt kérdések
Információk
BLOG Rólunk Szállítási információk Fizetési lehetőségek
×
Az első megrendelésből 10% kedvezményt biztosítunk! Regisztráljon! 20 000 + áfa forint fölötti rendelés esetén ingyenes kiszállítás!

5 kérdés, melyet fel kell tenni ahhoz, hogy megtaláljuk a legjobb reklámajándék ötleteket

2020. április 20
Új terméket dob piacra, vagy új kommunikációs kampányt indít? Új céges reklámajándék választékot keres a dolgozók jutalmazásához? Esetleg csak megújítaná a céges szóróajándék választékot? Bármelyikről is legyen is szó, fontos, hogy a kiválasztott reklámajándékok tökéletesen illeszkedjenek ...
5 kérdés, melyet fel kell tenni ahhoz, hogy megtaláljuk a legjobb reklámajándék ötleteket
Új terméket dob piacra, vagy új kommunikációs kampányt indít? Új céges reklámajándék választékot keres a dolgozók jutalmazásához? Esetleg csak megújítaná a céges szóróajándék választékot? Bármelyikről is legyen is szó, fontos, hogy a kiválasztott reklámajándékok tökéletesen illeszkedjenek és támogassák az aktuális kommunikációs célt.

Persze nem mindig könnyű a választás, hiszen manapság több ezer reklámajándék közül lehet választani. Mi, a promogyar.hu-nál is számtalan felkérést kapunk, hogy segítsünk a legjobb reklámajándék ötletek kiválasztásában. Minden ilyen felkérésnek örömmel teszünk eleget, hiszen ez a hivatásunk.

Jelen bejegyzésünkben arról írunk, hogy melyik az az 5 kérdés, melyet fel kell tenni ahhoz, hogy megtaláljuk a legjobb reklámajándék ötleteket? A válaszok ismeretében sokkal könnyebb dolgunk akkor, amikor a lehető legjobb céges reklámajándékokat keressük.

1. Kinek akarunk kommunikálni a reklámajándékokkal?
Mint minden kommunikációs kampányban, a célcsoport jó meghatározása kulcsfontosságú a sikeresség szempontjából. Más reklámajándék ötleteket fogunk javasolni, ha azokat közép- és felsővezetőknek szánják, és megint másokat, ha egy termékbevezetés során egy rendezvényen fogják osztogatni. A célcsoport ismerete az egyik legfontosabb szempont a legjobb reklámajándék ötletek kidolgozásánál.

2. Mit fogunk kommunikálni a reklámajándékokkal?
Attól, hogy egy reklámajándék tetszetős és rákerül a cégünk logója, még egyáltalán nem biztos, hogy hatékonyan fogja támogatni az üzenetünket. A kampány akkor lesz igazán hatékony és sikeres, ha a kiválasztott reklámajándék tökéletes összhangban van a kampány üzenetével és támogatja azt. Például, ha egy innovatív termék piaci bevezetését kell megtámogatni, fontos, hogy a reklámajándék is hasonlóan újszerű, formavilágában, funkcionalitásában, színvilágában az átlagostól eltérő legyen. Vagy egy környezetbarát termék vagy üzenet népszerűsítése esetén fontos, hogy újrahasznosítható anyagból készüljön.

3. Mit képvisel a cég?
Nagyon fontos értenünk azt is, hogy a megrendelő cég - és esetenként az adott márka - mit képvisel. Az, hogy milyen az adott cég image-e, mi az adott brand márkaüzenete, nagyon jelentősen befolyásolja a megfelelő reklámajándék kiválasztását. Egy prémium szegmensbe tartozó vállalat kampányába egész egyszerűen nem illeszthető bele egy alsó kategóriás, alacsony árú reklámajándék, mely megjelenésében, anyaghasználatában, vagy akár minőségében nem adja vissza a prémium érzetet. Bármennyire is vonzó a termékek kedvező árszintje, ilyen esetben mindig felhívjuk partnereink figyelmét ennek jelentőségére.

4. Kapcsolódik-e valamilyen eseményhez a promóció?
A funkcionalitás és a praktikum elengedhetetlen ahhoz, hogy egy reklámajándék sikerrel támogassa a kampányüzenetünket. Ha azonban valamilyen eseményhez kapcsolódik a promóciónk, fontos, hogy a kiválasztott reklámajándék találkozzon az esemény stílusával és üzenetével. Például egy zenei fesztiválra szánt promóciós szóróajándék esetében fontos, hogy a termék vagy praktikusan használható legyen a fesztivál ideje alatt, vagy a fesztiválozók kapcsolódni tudjanak hozzá az önfeledt szórakozás hevében. Hasonlóan, amennyiben a reklámajándék a karácsonyi ajándékozás része, fontos az ünnepélyesség és az elegancia.

5. Mekkora pénzügyi keret áll rendelkezésre?
A célközönség mérete és a márkaüzenet mellett a rendelkezésre álló pénzügyi keret is befolyásolja az adott kommunikációs kampány szempontjából ideális reklámajándék kiválasztását. Minél nagyobb a célközönség és minél magasabb igényszintet képvisel az adott termék vagy szolgáltatás, annál magasabb pénzügyi kerettel célszerű tervezni. Adott pénzügyi keret esetén célszerű ár/érték arány szempontjából rangsorolni a legjobb reklámajándék ötleteket.


Köztudott, hogy a márkahűség kialakításában, valamint a megrendelői döntések meghozatalában a ?strong>reklámajándékok a leghatékonyabb marketingeszközök közé tartoznak. Ugyanakkor fontos, hogy a reklámajándékok kiválasztását a fent részletezett szempontok szem előtt tartásával tegyük. A Marketingkommunikáció fontosságáról válság idején ITT írtunk, a Home Office-ban dolgozó kollégákról való gondoskodás fontosságáról ITT.
keyboard_arrow_up
A webhely tartalmának megjelenítéséhez és a felhasználói élmény javításához cookie-kat és hasonló technológiákat használunk. Az alábbi Cookiek (sütik) használatának szabályzata találsz további információkat és beállítási lehetőségeket.